Lokaleadministration for Kaserneområdet - retningslinier
Se Matrikeloversigter
Forespørgsler om reservation af lokaler til undervisning, prøver og eksaminer tilrettelægges af Studieadministrationen for Arts:
team2.uvaeka.arts@au.dk
Ad hoc forespørgsler på reservation af Kasernens lokaler til faglige aktiviteter udenfor undervisning stiles til
lokaler.kasernen@cc.au.dk.
OBS: ad hoc reservationer til undervisning har førsteprioritet og kan medføre, at studenteraktiviteter må flyttes eller annulleres.
Fester
Fester og fredagsbar må kun afholdes fredage. Info om Arts retningslinier for fester findes her:
Lokalelån på Arts.
Studerende kan på
kasernescenen.dk oprette eget login til online reservation af lokaler i studenterhuset 1581.
Musik- og dramaturgistuderende kan på
kasernescenen.dk oprette eget login til online reservation af lokaler i studenterhuset og fagenes brugerrum.
Øvrige forespørgsler om adgang til faciliteter/udstyr på kasernearealet:
Send en mail til mortenb@cc.au.dk
Ordensregler
•Personligt affald er den enkeltes ansvar.
•Oprydning og bortskaffelse af affald efter arrangementer påhviler arrangørerne.
•Affald skal sorteres og kastes i de tilhørende containere.
•Undervisningslokaler skal efterlades ryddeligt og med stolene sat op ved dagens afslutning.
Glemte sager
Glemte sager kan indleveres i hovedbygningen 1580 kontor indgangsplan lokale 013.